Järjekordne tehniline ülevaade asjast ja olukorrast

Esmalt, mägedes läks pidurivedelik keema. Seda on mul varasemalt ka juhtunud aga mitte selle rattaga. Enne reisi sai vedelik ka vahetatud. Ja kuidagi liiga kiiresti kuumenes üle. Ca 100m laskumist ja tõsisem katsumus ei olnud isegi veel alanud. Tagapidurit on üldiselt suht vähe vaja. Maanteel sõites pm ei kasutagi, kruusa peal pisut tasakaalustab. Ja vahel linnas manööverdades ka vaja. Üheks ülekuumenemise põhjuseks oli kindlasti täisvarustuses ratas. Samas koormused suurtel kiirustel on teinekord suuremadki…

DOT-4 oli lihtsasti leitav. Ülejärgmisel päeval kui jälle asfaldile saime oli teises putkas olemas. Piisas õli peale valamisest ja õhutamisest. Õnneks pumba mansetid kõik terved ja leket ei ole siiani näha. Vahetasin igaks juhuks klotsid ka taga ära kuigi vanad kannataks veel sõita küll. Vanad jäid tagavaraks.

Ca 200km enne Lusakat, peale väikest peatust hakkas mootor väga julmalt tõrkuma. Kuidagi gaasiga mängides õnnestus hoog üles saada aga see oli ikka tõsine tegemine. Lusakasse põhja poolt sisse sõites on väga pikalt teeremont ja tolmaval kruusal on meeletud ummikud. Turtsuva mootoriga oli see pea samasugune katsumus nagu paar päeva tagasi mägedes möllamine. Pm oli viimasel ajal mõned korrad varem ka ette tulnud et mootor pisut plödises, tyhikäiku ei olnud ja vahel suri välja. Arvasin alguses et kütus kehva. Tegelikult oli asi filtrites.

Tuli filtrite vahetus ette võtta:

 

Kaitserauad õnnestus trepi peal ilma abivahenditeta täiesti viisakasse vormi saada, polnudki nii keeruline kui alguses tundus.

Esirehv on saanud päris mitu korda naela vm torke. Tagumine mitte kordagi. Tavaliselt on ikka vastupidi.

Vasak esimene piduriketas on kuidagi jubedalt kolisema hakanud. Neetidest on radiaalsuunaline loks pea 4mm: https://www.youtube.com/watch?v=Q6ptGrLPpJc&feature=youtu.be

See natuke teeb ärevaks. Head lahendust ei ole siiani välja ka mõelnud. Proovin lähipäevil koonusega needid üle käia, ehk õnnestub loks likvideerida. 

Tehnika on laias laastus korras, peale kirjeldatud pisiasjade mingeid tõrkeid ei ole esinenud. Ahjaa, mägedes kukkudes sai üks küljekott pealt pisut kannatada. Õnneks mitte kott ise aga neil on külgede peal mingid lapakad, sellel on nüüd auk sees. Ja õhufiltri õli ka enam ei ole 🙂

One Reply to “Järjekordne tehniline ülevaade asjast ja olukorrast”

Leave a Reply